Valberedning inför årsstämma 2020

Waystream har utsett valberedningen inför Bolagets årsstämma som äger rum den 20 maj, 2020.

Valberedningen består av följande ledamöter:

• Eric Severin (representerar Severin Invest AB)
  • Robert Idegren (representerar Robert Idegren Holding AB)
  • Matthias Trygg (i egenskap av styrelseordförande i Waystream Holding AB)
  • Staffan Dahlgren (representerar Dahltec AB)
  • Fredrik Nyman (representerar Fiber Access NP Management Intressenter AB)

Eric Severin har valts till ordförande i valberedningen.

Valberedningen har utsetts i enlighet med bolagsordningen. Valberedningen representerar tillsammans 48,79 procent av röstetalet för samtliga röstberättigade aktier i bolaget. Valberedningens förslag kommer att presenteras i kallelsen till årsstämman 2020 samt på Bolagets hemsida.

Aktieägare som önskar lämna förslag till valberedningen inför årsstämman 2020 kan göra detta genom e-post till: eric.severin@shortcap.se eller genom brev till: Waystream Holding AB, Att: Valberedningen, Färögatan 33, 164 51 Kista senast den 18 mars 2020.

Susanne Torrbacka, tf vd Waystream

Mobil: +46 (0) 70 553 20 20

Email: susanne.torrbacka@waystream.com

Bolagets aktie är listad på Nasdaq First North under namnet WAYS. Waystreams Certified Adviser är FNCA Sweden AB. info@fnca.se, +46(0)8-528 00 399