Waystream förser Broadband World Forums besökare med internet

Waystream, som utvecklar och säljer accessutrustning till fiberbaserade bredbandsnät, har ingått ett partner- och sponsorskap med Broadband World Forum som går av stapeln i London i oktober. Partnerskapet innebär att Waystream säkerställer att alla besökare får tillgång till snabbt och pålitligt internet under konferensen.

– Broadband World Forum är en av de absolut viktigaste globala mötesplatserna inom vår bransch. Det är också ett forum där vi självklart måste vara representerade och därför beslutade vi oss för erbjuda snabbt internet till alla besökare. Sponsorskapet ger oss en enorm exponering gentemot våra primära målgrupper då de måste registrera sig via vår hemsida för att koppla upp sig, säger Joana Castelar, Marknadsansvarig på Waystream.

Broadband World Forum anses vara den viktigaste konferensen och mässan inom bredbandsindustrin. Under tre dagar, den 18-20 oktober i London, träffas alla de största kabel-, mobil- och fastteleoperatörerna samt de främsta teknikbolagen för att diskutera framtidens bredband. Förutom att erbjuda den bästa och snabbaste uppkopplingen till besökarna kommer Waystream också att träffa potentiella och befintliga kunder och partners.

Bolagets aktie är listad på NASDAQ OMX First North under namnet WAYS. Waystreams Certified Adviser är Avanza Bank.